مردم نگران نباشند! هك حساب هاي بانكي كذب است

۶۰ بازديد

هك حساب هاي بانكي

حتما در اخبار شنيده ايد كه صحبت از هك گسترده حساب هاي بانكي شده است. اين خبر باعث نگراني بخش عظيمي از مردم بخصوص ساكنين تهران شده است. در اين خبر به بررسي اين مورد خواهيم پرداخت كه آيا اين خبر صحت دارد يا خير؟ اين خبر كه به صورت گسترده در شبكه هاي اجتماعي به اشتراك گذاشته شده ست حواشي بسيار زيادي را نيز به همراه داشته است. هر چند كه پليس فتا قويا اين خبر را تكذيب كرده است اما به بررسي اين خبر خواهيم پرداخت.

تكذيب خبر هك گسترده حساب هاي بانكي

پس از بررسي و پيگيري اين موضوع از نظام بانكي و پليس فتا، هم مسئولان نظام بانكي و هم مسئولان پليس فتا اعلام كردند آمار شكايت مردم از هك حسا‌ب‌هاي خود به پليس فتا طي روزهاي گذشته نسبت به هفته‌هاي گذشته هيچگونه تغيير ملموسي نكرده است. همچنين مديران نظام بانكي اعلام كردند اين خبر كذب است و حساب‌هاي بانكي به صورت گسترده مورد حمله سايبري قرار نگرفته‌اند. در همين رابطه سرهنگ تورج كاظمي، رئيس پليس فتا تهران بزرگ در خصوص اينكه حساب‌هاي بانكي برخي از مردم هك شده و از اين حساب‌ها 1 تا 3 ميليون برداشت شده است، عنوان كرد:

اين موضوع را تاييد نمي‌كنم و در تهران چنين اتفاقي رخ نداده است. تاكنون مراجعات به پليس فتا در اين خصوص (برداشت غير مجاز از حساب) تفاوتي نسبت به روزهاي گذشته نداشته است. بنابراين، از نظر پليس فتا تهران بزرگ اين موضوع عنوان شده كذب است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.