ساعت هوشمند Gear S2 سامسونگ وارد بازار كشور شد

۳۴۵ بازديد

Samsung-Gear-S2

كمپاني سامسونگ يكي از اولين شركت هايي بود كه ساعت هاي هوشمند خود را روانه بازار كرد.ساعت هاي هوشمند هم ، مانند بسياري ديگر از گجت هاي تازه وارد ، در ابتداي كار با نواقص و كمبود هايي روبرو بودند.اما حالا اين گجت هاي هوشمند به تكامل رسيده و به ابزارهايي خواستني براي كاربران مبدل شده اند.يكي از بهترين ساعت هاي هوشمند جديد بازار ، گير اس ۲ ( Gear S2 ) سامسونگ است كه مدتي پيش توسط اين كمپاني معرفي گرديد.حالا اين گجت پوشيدني راه خود را به بازار كشورمان نيز باز كرده و رسما توسط سامسونگ عرضه شده است.

پيش از ورود ساعت‌هاي هوشمند به بازار، تجربه يك زندگي كه در آن انواع فناوري‌ها هر لحظه در خدمت انسان باشند، تنها تصويري بود كه در فيلم‌هاي علمي تخيلي و انيميشن‌ها مشاهده مي‌شد. اما با ورود گوشي‌هاي هوشمند، انقلاب بزرگي شكل گرفت و حالا چندان عجيب نيست كه نشان دادن زمان، كمترين كارآيي يك ساعت مچي باشد و بتوان با يك ابزار كوچك روي مچ دست، دنيايي از كارهاي مختلف انجام داد. كارهايي كه حالا كاربران ايراني هم مي‌توانند آن‌ها را تجربه كنند؛ چراكه ساعت هوشمند Gear S2 وارد ايران شده است.

ساعت هوشمند Gear S2 سامسونگ، نتيجه تلاش‌هاي نوآورانه بي‌وقفه در بخش فناوري‌هاي پوشيدني است. اين محصول با صفحه‌ دايره‌اي شكل و لبه گردان، موفق شده تا تجربه كاربري فوق‌العاده‌اي را همراه با كنترل دقيق و راحت فراهم كند. اين ساعت با استفاده از لبه گردان و دكمه‌هاي «خانه» و «بازگشت»، به كاربران كمك مي‌كند تا به‌راحتي و بدون اينكه نياز باشد با انگشت تمام صفحه ظريف ساعت را لمس كنند، به اعلان‌ها و نرم‌افزارهاي كاربردي دسترسي داشته باشند.

از آنجا كه سامسونگ از ديرباز توجه ويژه‌اي به نيازهاي مشتريان خود در زمينه زيبايي و مد داشته است، ساعت هوشمند جديد اين شركت نيز در دو نسخه متفاوت Gear S2 و Gear S2 Classic عرضه مي‌شود. ساعتGear S2 Classic  براي كاربراني مناسب است كه طراحي كلاسيك و بند چرمي را بيشتر مي‌پسندند. درحالي‌كه ساعت Gear S2 براي آن دسته از كاربران كه طراحي مدرن، ميني‌مال و امروزي را دوست دارند، ايده‌آل است.

با بدنه‌اي به قطر تنها ۱۱.۴ ميلي‌متر،Gear S2  طرح سبك و جمع‌و‌جوري دارد. صفحه‌نمايش ۱.۲ اينچي اين دستگاه با دقت ۳۶۰*۳۶۰ (۳۰۲ ppi) قابليت ديدي بسيار واضح نسبت به ديگر ساعت‌هاي هوشمند عرضه مي‌كند. همچنين، آخرين نسخه سيستم‌عامل تايزن و پردازنده دو هسته‌اي بهينه‌سازي‌شده يك گيگا‌هرتزي نيز موجب مي‌شود Gear S2 كارها را آسان‌تر و كارآمدتر انجام دهد. در كنار اين، كاربران مي‌توانند با استفاده از اعلان‌هاي «در يك نگاه» (at-a-glance)، به تقويم، پست الكترونيكي و اخبار دسترسي داشته باشند و حتي پيامك‌هاي مهم را نيز مستقيماً از روي مچ دست خود ارسال كنند. اين ساعت از بلوتوث پشتيباني مي‌كند و با دستگاه‌هاي مختلف اندرويدي سازگار است؛ همچنين قابليت اتصال به سيستم‌عامل iOS نبز به‌زودي مهيا خواهد شد.

ساعت هوشمند Gear S2 تلاش مي‌كند تا سبك سالم‌تري از زندگي را براي كاربران به ارمغان بياورد. ساعت Gear S2 به‌صورت خودكار تمام فعاليت‌هاي جسماني كاربر را در طول شبانه‌روز رصد كرده و روند آن را در يك نگاه به كاربر نشان مي‌دهد. اندازه‌گيري ضربان قلب در هر ۱۰ دقيقه و ثبت اين اطلاعات باعث مي‌شود تا كاربر توجه بيشتري به سلامتي خود داشته باشد. همچنين به‌روزرساني‌ها و يادآوري‌هاي دستگاه، مي‌تواند انگيزه كاربران را براي رسيدن به اهداف سلامتي خود تقويت كند.

ساعت Gear S2 نمايانگر تعهد سامسونگ به همكاري باز با توسعه‌دهندگان براي عرضه منعطف‌ترين برنامه‌هاي كاربردي است. همكاري نزديك سامسونگ با سايرين در راستاي توسعه نماهاي صفحه و بندهاي جديد براي ساعت باعث مي‌شود كاربران بتوانند تنوع را در انتخاب ساعت مورد‌نظر حفظ نمايند. به اين صورت كه بسته به زمان و مكان، كاربران مي‌توانند تنها با يك كليك، بند ساعت را تعويض كنند، يا نماي صفحه را براي تجربه‌اي بهتر از Gear S2 تغيير دهند.

ساعت Gear S2 علاوه بر برخورداري از سيستم شارژ بي‌سيم، به باتري‌ پيشرفته‌اي مجهز شده كه دو تا سه روز طول عمر دارد و به كاربران اجازه مي‌دهد بدون نياز به شارژ مكرر از اين امكانات استفاده كنند. ساعت Gear S2 در دو مدل Dark Gray با بند خاكستري تيره،Silver  با بند سفيد و همچنين سامسونگ Gear S2 Classic در مدل Black با بند چرمي وارد بازار شده است.

در ادامه شما را به ديدن گالري تصاوير ساعت هوشمند سامسونگ گير اس ۲ ( Samsung Gear S2 ) دعوت مي كنيم :





تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.