شهر ريو - محله لاگوا و پارك ملي اين شهر زيبا در برزيل

۴۰ بازديد

ريو دو ژانيرو شهر زيبايي ها

اين شهر قديمي يكي از قطب هاي گردشگري جهان به حساب مي آيد و به غير از مهد فوتبال بودن و زاغه نشين هاي معروف خود يكي از زيباترين معماري ها و محلات را داراست! حتي پارك ملي اين شهر نيز فوق العاده دل انگيز است.

محله لاگوا در ريو برزيل

محله ي لاگوا (lagoa Neighborhood)

لاگوا يكي از گران قيمت ترين يا به اصطلاح محله ي اعيان نشين آمريكاي جنوبي است كه شبيه يك جزيره ي بر عكس است كه در ميان آب رها شده. دور تا دور و در ميان اين محله زيبا را آب فرا گرفته است.مسير دور آب هاي آزاد با توجه به زيبايي طبيعي آن هميشه مورد توجه و استقبال دوچرخه سواران قرار مي گيرد. در امتداد سواحل اين محل بازتابي از كافه ها و رستوران هاي خيره كننده را روي آبهاي درخشان اين منطقه مي توان ديد. محله ي لاگوا در آب هاي نيلگون ريو همچون فيروزه اي خوش تراش مي درخشد و حيف است ديدن آن را از دست بدهيد.

محله لاگوا در ريو برزيل

پارك ملي تيجوكا(Tijuca National Park)

پارك ملي ريو-برزيل

تيجوكا بيشتر شبيه تابلوي نقاشي زيباييست كه خالق هستي با بهترين و ناب ترين رنگ هاي خود آن را خلق كرده است. پارك ملي و گردشگري تيجوكا از بزرگترين پارك هاي ملي دنياست كه با طبيعت منحصر به فرد  خيره كننده اش روز زيبايي را براي گردشگران رقم مي زند. عمده ي طبيعت اين باغ بزرگ را چشم اندازهاي كوهستاني با درختان تنومند و پوشش گياهي سبز و يكدست تشكيل مي دهد. علاوه بر پوشش گياهي و كوهستان هاي اين منطقه در پارك ملي تيجوكا آبشار زيبا و حيوانات آزاد هم وجود دارند كه شما را حسابي شگفت زده خواهند كرد.

پارك ملي ريو-برزيل

شما هم ريو را دوست داريد؟ اگر جاي خاصي را در نظر داريد آن را به ما نيز معرفي كنيد!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.